God morgon


    Publicerat; 2009-03-31 Klockan; 09:17:32
Har precis gått upp.
Idag ska jag baka hade jag tänkt mig.
Det ska bli olika kakor till min systers kalas.
Senare idag blir der staden, fixa naglarna och dans.
Hade tänkt mig annat innan jag fixar naglarna men det passade nog inte vissa.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med naglarna än.
Nu har jag blåa tippar. Vad tycker ni???

Nej nu blir det frukost.
ja just det, fick en glad nyhet igår.
Han KANSKE kommer hem till helgen istället!!!
Det dumma är att jag har byt helg på jobbet så jag jobbar
denna helgen, trodde ju att Han skulle komma hem
till nästa igen, det var ju därför jag bytte...

Nej nu blir det frukost!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0