God morgon lördag!


    Publicerat; 2009-06-13 Klockan; 08:29:26
Nu är jag, Han och en kompis till oss på väg och ska titta på en bil.
Han ska köpa ny bil, har typ 2 timmar kvar att köra.
Tur man har sin lilla dator med sig.
Igår var det studenter.
Jobbade fram till 11. Åkte direkt in till stora staden.
Hans bror sprang ut 2... Vad lycklig man känner sig när man springer ut.
Det tråkigaste var att det spöregnade... Men vad gjorde det.
Körde lite rundor i stan... Så roligt att se alla...
Sen skulle Han till jobbet och jag åkte till min kusin som oxå tog studenten.
Mycket trevligt med god mat och en mycket glad kusin!
Bar av till stora staden på kvällen sen igen...
Träffade Han, gick en runda i parken där allt händer efter en sån dag...
Somnade ganska tidigt, skulle upp vid halv 7 idag...
Kanske lägger in lite bilder sen från gårdagen.
Så nu är vi på väg... Tänkte jag skulle sova en stund kanske...
Om det nu går, disco i bilen just nu...=)

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0