Tisdagkväll...


    Publicerat; 2009-01-20 Klockan; 21:07:55

Sen sist så har jag börjat på ett nytt pussel som jag fick av mamma och pappa i julklapp...
Man ska inte lägga bilden på locket utan den bilden som kommer efter den... Mycket roligare med såna pussel.
Man får lägga lite på måfå och träna hjärnan lite...
Jag har även varit en runda hos min farmor... Hon kunde inte komma i lördags så jag fick kaffe och min present idag...
Nu sitter jag hemma hos Jesse nu.. Möte henne vid jobbet efter att hon hade jobbat... Blir nog film ikväll och en massa godis!! Inte helt fel!!

Börjar skolan imorgon... Ska gå en kurs på halvfart så jag håller på med den ända till juni... men det känns bra!! Tror jag kommer känna att man hinner ta in mer och lära sig mycket mer än när det är ett högt tempo så jag tror det kommer bli hur bra som helst!! Intressant kurs oxå hoppas jag...

Nej nu ska jag nog duka fram godisbordet!


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0