Lördag...


    Publicerat; 2009-01-24 Klockan; 19:06:37
Har inte hunnit skriva något här idag... Vaknade och stack till jobbet direkt. Allt för att få sova så länge som möjligt!!
Jobbade mellan 11 och 17. Tiden gick ovanligt fort idag... kan tänka mig att den inte går så fort idag när man ska jobba mellan 14 och 20... Drygt men vad ska man göra... Gött med pengar sen!!=)

Ikväll blir det nog utgång med Han och några vänner... Vi har inte varit ute så mycket på sistonde...
Var lite svårare att hitta något man skulle ha på sig. Har dragit ut alla kläder från garderoben, men tyckte ändå att det inte fanns något... Nu fick det bli en svart klänningen med fjärilar på... Duger väl kanske...

Sitter hemma hos Jesse nu... Stack hit en runda innan jag ska ta bussen 21... Blir väl att jag fixar mig lite här... Orkade inte göra det när jag var hemma.

Vad händer ikväll?? Hoppas att ni får en bra kväll!! =)

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0