God morgon!!


    Publicerat; 2009-01-21 Klockan; 11:08:42
Idag är det onsdag... Den 21 januari... Innebär födelsedag för min del. Fått några grattissms, mer än så blir det väl inte...
Fick ju mina presenter i lördags... Fick en rosa lampa och en Hello Kittypenna av Jesse igår.
hade jag inte räknat med, det var väldigt snällt!!
Vi tittade på film igår, blev en film med Will Smith som heter Seven Pounds. I början kändes som att det var en pissdålig film som man bara ville stänga av men den blev hur bra som helst... Det gav oss tårar och rysningar i slutet.
En väldigt vacker film som absolut ska ses!!

Idag eller ikväll rättare sagt blir det kursstart för min del... Ser fram emot det!!
Fram tills dess ska jag väl bara vara hemma och ta det lungt...
Ska dricka lite kaffe nu!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0