Fredag...


    Publicerat; 2009-01-23 Klockan; 19:18:25
Fösta inlägget och idag och antagligen det sista oxå... har inte tillgång till någon dator senare...
Vaknade ganska sent idag, men det var skönt med sovmorgon...
Sov hos Honom i natt så det blev film i gårkväll... En skräckis, kommer dock inte på namnet nu...
men den var väldigt bra iaf!!

Åkte hem vid 3 tiden idag... har inte gjort så mycket. Jag och min bror är själva hemma!! FF!! Nej jag skojade bara...
Så jag har lagat tacos till oss. Vid 9 ska jag åka till Han igen... Får se vad som händer ikväll.

Va i affären innan och Jesse jobbade... Hon sa att hon skulle göra något till mig, är nyfiken men hon ville inte säga vad det var... Får väl vänta och se...

Hoppas att ni får en trevlig kväll!! =)

Kommentarer
Postat av: jesse

hehe! är du nyfiken som bara den gumman ;) thihi! Fixar nog det imorn till dig... Får se vad du tycker sen ;) kramen!

2009-01-23 @ 20:42:57
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0