Födelsedagskalas...


    Publicerat; 2009-01-18 Klockan; 10:59:20
Jag fyller år på onsdag... Blir hela 23 år!! Vid firade mig igår med släkt och någon vän!!
Bjöd på en jätegod sallad med en massa grejor i, kyckling, bacon, ägg, fetaost, 3 olika sallader, tomater och svamp...
Den är jättegod... Blandar en dressing oxå och blandar i den... Mums!!
Till fika hade jag beställt tårta av en jobbarkompis... Den föreställde Hello Kitty's huvud och var jättefin och jättegod!! Hel nöjd med dom!! Roligt med lite annorlunda. Tack för det J!!
Fick presenter oxå... Pengar, grejor tills jag flyttar hemifrån, parfym och ett halsband.. Fick 4 jättefina koppar av min syster som är rosa (såklart) med rosor på... Hur fina som helst...
Hade bestämt med Han och mina vänner att det skulle bli utgång på kvällen för att fira mig.
Lämnade mamma och pappa med disken, tack så mycket för ni tog hand om den!! Åkte sen in till stora staden för lite förfest och sen utgång... Men tog det lungt för jag jobbar idag... Var inte speciellt roligt ändå... Blev inte rikigt som jag och Han hade tänkt oss... Hade varit bättre om bara Han och jag hade gått ut så hade vi sluppit strulet med kompisarna...
Men men det var ändå ganska trevligt. Han och jag hade roligt tillsammans iaf och det var huvudsaken!!

Nej nu kallar jobbet...
Kanske kan lägga in bilder på tårtan och mina fina koppar som jag fick...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0