Skola...


    Publicerat; 2009-02-11 Klockan; 16:18:03
Åkte in lite tidigare till stora staden... Skulle lämna lite böcker på biblioteket och hinna läsa lite innan föreläsningen.
Har även hunnit träffa Han lite, vi tog en runda till Biltema och Rusta...
Jag är ganska så förtjust att baka och på rusta hittade jag muffinsformar som är gjorda av silikon...
Så dom går att återanvända... Ganska läckra färger på dom oxå...

Nu sitter jag här på högskolan och ska börja 17...
Tar det lite lungt nu innan så jag orkar med... Haha=)
Kanske blir att jag sover hos Han i natt...

Imorgon ska jag fixa mina naglar och jag längtar!
Styrlesemöte oxå... Blev invald i styrelsen i söndags...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0