Så jävla arg...


    Publicerat; 2009-02-22 Klockan; 17:15:21
Har precis ätit... Jag, Han och en kompis satt och pratade om en kompis till dom...
Han sitter hemma och glor och får alt betalt av socialen...
Syns att han är svensk medborgare annars hade jag gjort allt för att få ut honom från Sverige...
Hatar sånt, bara kommer hit och utnytjar allt så alla andra får skit för det...
Sen är det kanske inte bara hans fel utan vårt oxå...
Varför gör vi svenskar så mycket för invandrare när vi knappt kan ta hand om oss själv....
Ja du, vad ska man göa???

Kommentarer
Postat av: Anonym

säger jag me... varför inte hjälpa oss svenskar först o sen hjälpa dem som kommer hit... men icke =S

2009-02-22 @ 19:01:46

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0