Måndag igen...


    Publicerat; 2009-02-02 Klockan; 10:57:09
Ännu en nya vecka... Men det är väl okej det med förutom att jag ska gå till tandläkaren imorgon...
Vill inte eftersom att jag tror att det finns hål i mina tänder... Har aldrig haft några innan...=/
Helgen har varit bra, har jobbat, men det har varit helat okej...
I lördags hade vi gäster här hemma så jag var hemma till 21 sen åkte jag till Honom...
Vi stack en runda till min syster för hon hade fest... Träffade hennes kompisar vilket alltid är lika trevligt!!
Sen stack Han och jag hem och satt och spelade kort en stund med Hans kusin...
Jag vann en gång!! Han sa att jag inte kunde vinna men jag visade dom minsann...
Igår var det uppstart för dansen, vi pratade lite om allt som har med klubben att göra sen hade vi hyrt in tränare så det var dans oxå, show och bugg... men jag dansade inte, hjälpte till med grejor till den 24:e istället...
Jobbade sen till 20... Var en lugn kväll hemma sen med lite fika...

Idag ska jag träffa Han en stund... Ska hämta några böcker oxå som förhoppningsvis har kommit in...
Drygt när man måste reservera hela tiden... Men det får man stå ut med när man väljer att inte köpa böckerna...

Vad händer för er del idag??

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0