God morgon!!!


    Publicerat; 2009-02-19 Klockan; 10:32:52
Hoppas allt är bra med er...
Har precis gått upp, eller nej för en stund sen...
Igår var jag i stora staden och lämnade lite böcker
och fördrev tiden tills det var dags att börja skolan...
Hyfsat roligt i skolan igår... Inte så drygt som det brukar.

Idag är det torsdag, vet inte vad som händer mer än att vi ska fixa lite till dansklubben..
Buggkurserna kör igång på tisdag och då måste ju allt vara klart...
Hon som jag ska hjälpa kommer hem till oss sen vad 12 tror jag.
Mamma är oxå ledig idag, trevligt. Vi kanske ska åka skridskor på en sjö som ligger en bit utanför där jag bor.
Var evigheter sen jag åkte skridskor, men roligt är det!!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0