Film igen...


    Publicerat; 2009-02-03 Klockan; 11:56:23

Blir nog en film till innan jag sticker till tandläkaren... Ps I love you denna gången...
Jag läser den boken nu och jag älskar den!! Så bra! Får en att skratta och gråta.
Blir nog stora staden sen med Jesse, J och C... Hämta en bok på bibblan som har kommit... Typiskt att den kom in idag när jag var där igår... Men Jesse och dom skulle ändå in till stan och göra några ärenden så då kan jag lika gärna följa med... Har ju inte så mycket annat för mig...
Jesse är i tvättstugan nu sen blir det film igen!! Skönt med slappedagar!=)


Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

tack tack:)

2009-02-03 @ 12:36:47
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0