Fredag...


    Publicerat; 2008-09-19 Klockan; 12:18:33
Ser att jag inte har skrivit här på några dagar... Jag har faktiskt inte haft lust att sitta
framför datorn på flera dagar nu... Känns inte roligt...
Men idag är det ju fredag så jag får skriva några rader...
Dessa dagarna har jag typ hjälpt Jesse med hennes flytt... Fortfarande massor med grejor...
Känns som det aldrig tar slut...

I onsdags var jag och hämtade mina glasögon... Trivs faktiskt i dom...
Trodde jag skulle känna som innan att dom var ivägen, men det funkar...
Märker ju att jag ser bättre, så det är ju en fördel...

Idag är det ju då fredag, skulle egentligen fikat med A idag, men hon kunde inte...
Får ta det en annan dag helt enkelt...
Senare ikväll ska jag träffa Han! Har inte träffat Han sen i söndags...
Jag är ledig hela helgen så vi får se vad vi hittar på...

Vad händer för er del i helgen??

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0