Tisdagkväll...


    Publicerat; 2008-10-21 Klockan; 22:47:30
Sitter hemma hos Jessica... Vi har varit på personalmöte ikväll... Det tog hela 3 timmar... Snacka om att man hade on i röven sin av att ha suttit så länge...

Helgen har varit lugn och mysig... Har jobbat och tillbringat mycket tid med honom...
Skönt för nu är jag ledig 2 helger i rad!! Jag jobbade för en annan nu i helgen så han tar min helg...

I söndags var jag och Jesse och tittade på valpar i Lund... Dom var 4 veckor gamla och hur söta som helst!!
Man ville ta med sig alla hem! Blir kanske en liten hund i framtiden, vem vet...
Men det är ju inte bara till att skaffa utan man ska ha tid för den oxå!!

Nej nu ska jag vara lite social...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0