Söndag...


    Publicerat; 2008-10-12 Klockan; 11:54:55
Efter mitt förra inlägg skrev Jesse och frågade om jag var full igår när jag skrev det inlägget...
Nej Jesse det var jag inte, men hur lätt är det att få rätt på orden när man skriver på din mamma och pappas dator???

Åkte in till stora staden igår... Han kom och hämtade mig så jag slapp bussen!! Det var jag tacksam för!
Gjorde inte så mycket sen... Satt och pratade och hade trevligt!
Träffade E oxå en stund igår... Hon var uttråkad.

Sitter på jobbet nu, har inte så mycket kunder så här sitter jag...
Får se vad som händer efter jobbet, ska jobba till halv 3.

Kommentarer
Postat av: Jesse

Nej jag vet... Deras dator är lite speciell ;)



Hoppas du hade det trevligt i stan snuttis=)

En annan har skitont i ryggen idag me :S Knappt sovit ngt :S Måste nog fan iväg o kolla upp de...



Jobba lungt ;)

2008-10-12 @ 12:15:49
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0