Onsdag...


    Publicerat; 2008-10-15 Klockan; 12:38:38
... det är den 15:e idag och det innebär löning!! Fick bättre lön än vad jag hade väntat mig...
Alltid roligt!! Kanske jag kan köoa mig en ny parfym... Snart är det dags för julklappar oxå...
Vad önskar ni er i julklapp?? Det är inte så långt dit som man kanske tror...

Sitter hemma hos Jesse nu... Fick låna hennes dator!!
Ska iväg och jobba kvart i 3... Men jobbar bara till 6. Ska stänga idag på fritids, har aldrig gjort det innan men det ska nog gå bra, bara jag får instruktioner...
Blir nog filmkväll eller nåt hemma hos Jesse sen ikväll, men hon jobbar till 8.

Helgen har varit hur bra som helst... Var hos Honom från lördag till igår...
Mysigt och väldigt trevligt! han försökte lära mig ett nytt spel hela måndagskvällen...
Det gick väl sådär, med lite träning går det nog till slut!!
Love you!! Hoppas bara allt blir som vi har sagt nu!! Längtar!!

Vad gör ni denna regniga dag??

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0