Lördag..


    Publicerat; 2008-10-11 Klockan; 19:15:26
Trodde jag skulle få sova till halv 11 idag.. Skulle jobba 11...
Men det var någon sötis som heter Jesse som ringde och väckte mig halv 8
och sa att jag behövde komma till jobbet tidigare.. Fattade en person som var tvungen att sitta hemma och hålla sin fru i handen.. Patetiskt faktiskt. Alla vet tydligen om att det oxå... Har man en fis på tvären behöver man inte stanna hema från jobbet.. Så idag har jag jobbat mellan 8 och 17. Tänker på pengarna... ;)
Efter jobbet var det dags för fika hemma hos Jesses föräldrar! Äpplakaga och kaffe... Gött det!
Sitter hemma hos dom än... Men kaffet är utbytt till vin!
Ska in till storastaden senare och träffa Han, äntligen kan jag ju säga!
Jobb imorgon igen men på apoteket...

När jag jobbade på fritids häromdagen var det en flicka som undrade om jag ville se när hon hängde i sina kväneck.. Haha, hon menade knäveck. Så kärt!!

Fick en kommentar innan som peppade mig att skriva oftare här... Hon tyckte min blogb var rolig att läsa!! Mycket roligt att höra!!

Nej nu får jag vara lite social.. 

Kommentarer
Postat av: jesse

är du full lr? Du kan ju inte stava ;)

2008-10-11 @ 22:20:50
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0