Mysdag!!


    Publicerat; 2008-11-16 Klockan; 20:41:09
Min syster flyttade ju hemifrån igår men jag jobbade så kunde inte hjälpa till.
Så jag stack dit idag och hälsade på. Mamma och pappa var redan där när jag kom och hjälpte henne med det sista...
Sen var det hon och jag och en kompis som fikade och stack till Maxi och Coop Forum... Hur mysigt som helst!!
Jag och syrran käkade pizza sen när kompisen hade stuckit. Systern min hade fått det väldigt mysigt så nu längtar jag supermycket tills min flyttdag kommer...

Nu är jag med Han... Stannar nog hos Honom i natt oxå!!
 Får se om det blir någon film eller nåt som fortsättning på en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Jesse

Förstår att du längtar tills du me flyttar! En annan har flyttat så många gånger nu att man är rätt trött på det! hehe ;) Men längtar till nästa flytt ändå ;) hehe!



Hoppas du får det trevligt i stan! Kramen!

2008-11-16 @ 21:30:27
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0