25-års fest...


    Publicerat; 2008-05-11 Klockan; 11:23:03
Igår var jag på 25-års fest... Jobbade först. Skulle börja jobba nio igår så jag skulle ta bussen 7.56 så var jag på jobbet vid halv nio. Men det blev ju inte rikigt så. Bussen glömde köra förbi den hållsplatsen där jag stod.
Jag fick gå in till rese där dom inte öppnade förrän nio. Sen fixade dom en taxi till mig som jag inte skulle betala något för som tur va... Det skulle kostat 340 kronor, men det får bussförlaget stå för hahahaha!!
Ja men när jag då hade jobbat klart var det till att gå hem och göra sig klar för sen bar det av på fest!!!!
Så jäkla roligt var det. Hade trevliga bordskamrater och maten var god, bandet spelade bra. Inget var fel liksom...
Så tack E för denna kväll!!! Du var jättefin i din klänning!

Nu jobbar jag igen, men är ganska sleten efter igår...
Idag fyller min mamma år. Vi sjöng för henne på tolvslaget i natt... Hihi.
Så efter jobbet blir det kalas...

Kommentarer
Postat av: Joakim

Ja festen var rolig!

2008-05-11 @ 18:15:56
URL: http://gillamusik.blogg.se

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0