Torsdagkväll...


    Publicerat; 2008-03-20 Klockan; 22:47:55
Då har denna dag oxå gått. Har jobbat, vart hemma en runda och sen dansat. Nu sitter jag och umgås med kompisar. Kanske inte umgås med dom just nu när jag sitter här, men jag ska. Vi har recis satt på Hitta Nemo, den är så söt den filmen eller vad tycker ni??
Det var sådär att dansa idag... Kom lite längre fram i dansen. Men det blir nog bra när den är klar.
Har blivit anmäld till ledarkursen i bugg nu. Det roliga är att jag pecis har lärt mig bugga själv och knappt det...
Men det ska nog gå bra. Ska jag hålla i någn kurs blir det ändå inte förrän till hösten och då kan jag ju hoppas att jag har lärt mig lite mer när det gäller bugg.
Imorgon är det jobb igen... Kanske fullt upp för alla ska ha mediciner innan helgen, vi har ju bara öppet som en söndag vilket jag tycker är skönt! 
Jag och min bror spelade Guitar hero idag, han har blivit otroligt duktig på det... Jag är väl inte lka grym...=/
Nej nu ska jag titta på filmen och tragga skit... Blir inte allt för sent idag för det är ju jobb imorgon...
Skönt att man är ledig hela helgen iaf!!

Vi hörs, ha det bra!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0