Tentaångest...


    Publicerat; 2008-03-11 Klockan; 13:22:34
Idag är det tisdag och på fredag har jag en stor tenta... Börjar kännas nervöst, men det fixar jag. (Tror jag)
Men det är ganska mycket vi ska kunna.
Just nu sitter jag och jobbar. Dom ringde in mig idag... Skulle egentligen pluggat och tvättat idag men hann inte med så mycket av det. Tvättade en maskin iaf... Alltid nåt.
Slutar 16 idag, vet inte om jag ska träffa Han eller om jag ska träffa A och fika lite. Blir dans ikväll, först bugg sen ska vi träna inför vår uppvisning.
Nej nu ska jag jobba lite... Börjar bli hungrig oxå...=/

Kommentarer
Postat av: Pappa

Då får vi hoppas att du klarar tentan

2008-03-11 @ 16:26:25

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0