Onsdag...


    Publicerat; 2008-03-19 Klockan; 10:26:15
Hmm, veckorna går så fort. Kändes som det precis var söndag... Sitter hemma i min morgonrock. Har inte gjort så mycket mer än ätit frukost. Ska gå till min gamla skola idag och lämna dagar då jag är ledig från skolan så jag kan vikariera där när det behövs. Måste få in foten någonstans innan jag slutar skolan.
Ska träffa Han senare idag. Ska nog sova hos honom, M kommer oxå idag. Får se vad vi hittar på. Jag ska jobba torsdag och fredags sen hos mamma. Lite extrapengar är aldrig fel.
Dansade igår, fick inte dansa så mycket för att vi är alltid fler tjejer än killar... Men det är ändå jobbigt att dansa med någon som inte kan dansa rikigt. Imorgon blir det showdansen, hoppas vi kommer framåt i dansen denna gången. Känns som vi står oc trampar på samma ställe hela tiden.

Nej nu ska jag göra mig i ordning och göra lite nytta!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0