Fredag...


    Publicerat; 2008-03-07 Klockan; 11:57:21
Jaha då var helgen här igen... Har ingen aning om vad som händer utöver att jag ska umgås med Han.
Igår var jag i skolan, började sent. Skönt!! Kom till K-town igen vif 17 sen träffade jag A. Vi fikade och drack varm ckokladmjölk. Riktig sådan som är gjord på kakao och lite grädde på toppen!! Mycket gott!
Satt och traggade en massa skit tills jag skulle iväg och dansa.
Vi dansade vår nya dans som vi håller på med men även den gamla för på torsdag är det minsann uppvisning på någon bilfirma... Kan ju bli roligt!!
Umgicks med kompisarna sen... Spelade lite kort, men alla var så sjukt trötta.  Åkte hem sen till Han och nannade!!
Han vaknade med ett ryck idag. Han skulle klippa sig 11 och vaknade kanske 10.50 eller nåt så nu sitter jag här hemma hos Han och väntar på att Han ska bli klar... 

Vad händer för er del idag?? Blir det utgång eller hemmamys??? 

Kommentarer
Postat av: jesse

Hejsan söt=) Vilken bilfirma ska ni ha uppvisning o när;) *NYFIKEN*
Blir o va hemma ikväll... väntar på att Ola ska komma hem sen ska jag upp o jobba imorn=/
Ha d bäst=)

2008-03-07 @ 22:18:19
URL: http://jessepersson.blogg.se

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0