Det var ett tag sen...


    Publicerat; 2008-03-04 Klockan; 15:38:50

...jag satt här och skrev... Jag har varit lite sjuk men är bättre nu och sen har jag inte haft tillgång till någon dator.
Sitter på bibblan nu... Ska nog till A sen, på hennes jobb och fika. Hon jobbar på ett konditori så det är perfekt!!
Dans ikväll, dansade inte något på hela förra veckan. Har haft sån hosta, har fortfarande lite men jag ska nog klara det! Jobbade i helgen, nytt kassasystem så det var ganska roligt att jobba! Men var ju dock förkyld...
Igår var jag hemma hos Jessica, vi tittade på film. Blind dating tror jag den hette. Mycket bra!!
Hmm... Ska försöka plugga lite nu... Tenta nästa vecka!! =/


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0