...


    Publicerat; 2008-03-17 Klockan; 20:53:25
Varit iväg med Han och Hans pappa idag. har hämtat en bil... F*n vad det har snöat idag. Denna snö skulle ha kommit för typ 2 månder sen.
Helgen har varit bra, har jobbat båda dagarna, men tiden gick så fort. den gör det när man har mycket att göra.
Var ute både fredagen och lördagen. Gick hem tidigt i fredags, var inte så roligt och M hade så ont i fötterna...;)
Lördagen var väl okej ute, mycket folk för en gång skull. Brukar inte vara det, vet inte vad som har hänt med folk...
Till nästa helg blir det kurdisk fest och födelsedagsparty!!! Skönt att man är ledig hela helgen!
Nu ska jag snart åka hem och lämna min prins... Men jag har ju varit med honom hela helgen ju...;)

Vi hörs!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0