Söndag...


    Publicerat; 2008-06-15 Klockan; 12:21:59
Vad sägs om att jag ska bruka lite allvar med denna bloggen... Ska verkligen försöka!

Söndag idag, är ganska seg, jobbar... Inte alls mycket kunder... Hinner sitta här och skriva lite.
Hoppas på att det blir fika snart... Magen börjar prata.
Igår var jag och Han på födelsedagsfest. En kompis till oss fyller 25 idag så vi firade det igår...
Sjöng och drack champagne vid 12-slaget, sen gick vi ut men det blev inte så lyckat.

Tittade även på fotbollen igår... Men Gud vad arg jag blev när Spanien gjorde sitt andra mål på tilläggstiden... GRRR
men men vad ska man göra. Vi spelade bra ändå tycker jag. Får väl hoppas att vi vinner över Ryssland på onsdag då...

Snart åker Han iväg. Ska hälsa på resterande släkt i hemlandet... Men känns ändå tråkigt att Han åker, men jag förstår ju varför Han gör det...

Händer för er del idag??

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0