Rättegång...


    Publicerat; 2008-06-12 Klockan; 00:39:47
Idag har jag varit på rättegång... Jag var målsägande. Faktiskt jobbigt. Handlade om den kille som hade hotat mig och min kompis med pistol, men jag var ganska nöjd med domen...
Får se vad som händer nu. Han hade en väldigt arg bror där som slängde ur sig lite dumma saker,

Efter det åt jag kinamat med familjen och min kompis... Har även träffat en annan kompis idag... Traggat en massa skit och druckit kaffe! Alltid lika trevligt...

Var vikarie igår på ett fritids. En kille på sex år kom fram till mig efter att vi hade varit ute... Han sa att han hade sett ett vildsvin eller en älg i skogen... Hur söta är dom inte liksom.

Sängen nu kanske...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0