Midsommardagen...


    Publicerat; 2008-06-21 Klockan; 10:13:52
Då var denna midsommar över... Tog det så lungt som man kunde göra. Var hemma hos Jesse på förmiddagen och spelade TV-spel. Måste säga att jag är ganska grym på det!!! Tyckte faktiskt Jesse oxå, även om hon är bäst på det.
Vi gick sedan hem till mig där det bjöds på jordgubbstårta. Hur gott som helst. Jesse skulle till sina förärldrar och jag skulle vara hemma med mina. Vi åt och spelade kort. Jag vann en gång!!
Träffade Jesse sen igen senare på kvällen... Spelade TV-spel igen. Blev ganska sent i natt framför spelet...
Med vadå då, det är ju bara midsommar en gång...;)

Nu ska jag sitta hemma och vänta på att jag ska börja jobba vilket jag gör 13.15... Lite drygt kan jag tycka men vad ska man göra...
Vad händer för er del idag??

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Hejsan! Vad roligt att just nu tycker min blogg är intressant och vill fortsätta följa den.

Ge inte ut lösenordet till någon hur bra vän du än är med den du vill ge ut det till för jag vet

hur många jag ger ut lösenordet till och har koll på antalet i bloggen om det skulle föröka sig.



ha en underbar midsommar :)

många kramar från Sandra o Engla (som dessutom blir 1 år den 25:e, glöm inte Gratta)



Användarnamn: sextontolv

lösenord: 1612

2008-06-22 @ 22:01:20
URL: http://sardnas.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0