Grattis!!


    Publicerat; 2008-06-30 Klockan; 11:51:58
Idag fyller min prins 22 år! Men Han är ju inte här så jag kan inte gratta honom så som jag hade velat, med presenter...
Ringde efter tolvslaget i natt och sa grattis till honom iaf!!
Igår var jag på Eko med mamma och min syster... det jag ville ha hade som såklart inte. Så typiskt.
Köpte slingfärg, så igårkväll blev det ljusa slingor i mitt hår. Min farmor fixade det på mig. Jesse hängde oxå med så det blev lite fika oxå... Efter det blev det film med Jesse, Om ödet får bestäma. Hur bra som helst, vi båda hade sett den innan, men den är så söt. Tänk om det verkligen är så... Någon som tror på ödet???

Just nu sitter jag hos Jesse... Städar huset idag tills mäklaren ska komma.
Vad gör ni idag??

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0