God morgon!


    Publicerat; 2008-07-09 Klockan; 08:51:08
Idag är det onsdag och det innebär att Han kommer hem... Som jag har längtat!
Men det blir nog inte förrän i kväll som Han kommer. Strul med flygen verkar det som.

Idag är man ledig... Blev väckt vid 8 i morse av Honom som sa att han var i Aten nu för mellanlandning.
Men det gör inget att man blir väckt av en sån anledning.

Igår jobbade jag till 20... Gick sedan hem till Jesse och tittade på film... Jack and Jill vs the world tror jag den hette, något i den stilen iaf... Den var faktiskt väldigt bra!! Freddie Prince Jr va med i den... (stavar han sitt namn så???)

Nu ska jag ta och brygga till kaffe och äta en smörgås... Fördröja tiden idag hela dagen så det blir kväll!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0