Dåligt...


    Publicerat; 2008-07-13 Klockan; 11:19:29
Dålig uppdatering jag vet... Men det är för att Han kom hem i onsdags kväll och jag har varit med Honom sen dess...
Valde att umgås med Honom några dagar utan dator... Vi har haft det hur bra som helst!!
Träffade Honom vid 18 på onsdagskvällen... Den första kramen och kyssen jag fick av Honom när Han mötte mig i dörren var magisk... Ändå har det bara gått 3 veckor...
Dessa dagarna fram till idag då har varit hur bra som helst... Vi har umgåtts typ hela tiden...
Förutom några timmar i fredags när jag jobbade...
Vi har pratat en hel del... Gått på stan och fikat... Gått på Kristianstaddagarna typ varje kväll...
Har verkligen varit hur bra som helst!! Har saknat Honom så mycket och det var ömsesidigt!!!

Nu sitter jag och jobbar... Jobbar till 14.30 så det är ganska lungt, började ju nu 11.
Igår när vi var på Kristianstaddagarna kom det 2 ridande poliser... Tycker det är hur coolt som helst...
Hästarna är så otroligt duktiga!! Ville bara ha det sagt oxå...=)

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0