Vad ska jag tro??


    Publicerat; 2008-01-26 Klockan; 17:37:42
Så mycket som kommer upp till ytan nu... Vad ska man tro egentligen?? Varför kan inte alt bara vara som innan?? Varför måste alla människor som bara förstör finnas??? Allt blir så jobbigt...

Var ute igår... Roligt på förfesten innan alla andra människor kom in i bilden... Varför ska nu hålla på att bråka??
Hemsk syn igår... Kommer jag glömma det?? Vad tänkte du på, eller med?? 
Det sårade mig och du har jag ett krossat hjärta istället för ett helt..

Sitter hemma hos Bella nu,glad att vi fann varandra!! Känns bra att vara med dig! Du förstår och kommer  med goda råd! Tack!!

Ska snart äta...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0