Lördag...


    Publicerat; 2008-01-19 Klockan; 18:42:47
Jag hann aldrig återkomma igår... Hade världens föreläsning i skolan om cellen...
Ganska intressant,men Gud vad det tog på mina krafter. Satte mig på tåget och somnade nästan direkt.
Träffade Han såklart, det är ju helg! Vi var båda på bra humör igår så vi hade väldigt roligt och fjantade oss...;)

Var ute igår, Class blev det som vanligt. Mycket folk ute igår... Barnbidragen och allt hade ju kommit.
Vi hade väldigt roligt... Men jag förstår inte vad killar tänker med ibland. Hur kan man bara göra en sån sak???
Pratar inte om Han utan killen som sårade min syster igår. Men syrran, skit i det... Det finns fler!
Somnade väl inte förrän vid 4.30 eller nåt. Upp 9.30 igen för att jobba...
Var lite trött idag på jobbet, men men, smällar man får ta.

Är hemma hos Han nu, men han jobbar till 21... Längtar efter dig!!!
Får se vad som händer ikväll...


image1

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0