Inget speciellt...


    Publicerat; 2008-01-17 Klockan; 21:59:45
Vaknade hos Han... Var ute igår så vi sov extra länge... 
Det blev banken igår... Det ska va 18-års gräns på det stället men dom tjejerna som stod och
hoppade och skrek på dansgolvet verkade inte vara det. Eller så var dom det men uppförde sig inte som om dom vore det... Jag kan tycka att det är lite retfullt... Men annars hade jag det trevligt.

Åkte hem vid fyra... Var tvungen att baka lite till mitt kalas. Jag kände inte mig speciellt motiverad till det.
Men det blev två olika sorters kakor iaf... Fick mess av både min farmor och moster, "Vad önskar du dig i present?"
Ja vad önskar jag mig?? Jag vet inte, det är ju inte som när man var liten... Då fanns det alltid någon docka man ville ha... Mina presenter får bli en överraskning sen istället...

Var ute och gick en lång runda med Jessica och vovvarna... Känns skönt nu i benen!
Ska sova snart... Upp tidigt imorgon, skola hela dagen...

Sov gott!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0