En jävlig morgon...


    Publicerat; 2008-01-22 Klockan; 12:33:58
Kan man ha en sämre morgon?? Börjar med att jag snoozar lite för länge på mobilen så jag missar den bussen som jag ska ta. Sen börjar jag gå från Österäng mot tågstationen och hoppas att jag ska hinna med tåget... Sen när jag är mellan två busshållsplatser så ser jag bussen komma... Typiskt eller vad?? Men jag fortsätter att gå och hoppas verkligen på att jag hinner med tåget. När jag kommer så jag ser tågstationen ser jag tåget och hoppas på att det står kvar tills jag kommer... Ja hinner med tåget...YES!!! När jag väl sitter på tåget tittar jag i väskan om allt är med... nej det var det ju såklart inte. Min plånbok ligger i Hans bil... Men händer detta liksom...
Ja ja, hungrig är jag. Men som tur är så har man ju snälla kompisar som kan låna en pengar. Malin, du får dina pengar imorgon!! Tack för lånet! Kunde få min bulle och kaffe, dagen är räddad!!
Nu sitter jag här i skolan. Vi har gjort det vi skulle och väntar bara för att få redovisa det oxå... Kavrt över ett är det dags!! Lycka till!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0