Bättre födelsedag???


    Publicerat; 2008-01-22 Klockan; 02:10:37
Kan man ha en bättre födelsedag??? Träffade min prins och fick världens kram och kyss. Han gav mig en parfym...Mums, vad den luktade gott!! Sen gick vi och åt kinamat! Jättegott! Gentleman som han är så bjöd han!
Sen gick vi och badade, ganska roligt, men usch vad kallt det var i vattnet. Några av våra kompisar var där och dom sjöng för mig. Alla tittade på mig kändes det som men men... Jag fyllde ju faktiskt år.
Sen blev det bio. Vi tittade på We own the night... Den var faktiskt bra!!! Fick sitta i sofforna längst bal och hade mysigt!! Nej inte så som ni kanske tror...;)
Nuär vi hemma hos honom och ska sova... Ska upp vid åtta imorgon för det är skola... Blir några timmars sömn iaf... Sov gott!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0