Usch söndag...


    Publicerat; 2008-02-24 Klockan; 12:37:26
Söndag, det innebär måndag imorgon och imorgon är det skola som gäller... Ska prata om andning och matspjälkning. Kan väl bli intressant, har en bra föreläsare iaf!!
Just nu är jag hemma hos Han. Ligger kvar i sängen än... Han sover, Han hade feber hela dagen igår så det blev en lugn kväll för oss. Vi umgicks med ett annat par och två andra. Satt och spelade och traggade skit. Mycket trevligt!! Kom hem ganska tidigt, jag skulle upp tidigt idag... Idag ska Shiva ställas ut, men när jag vaknade i morse kändes det som mitt huvud skulle sprängas... Jesse hoppas du inte är allt för sur på mig för att jag inte kom... Jag hoppas det gick bra för den lilla grisen iaf!! Idag händer det inte allt för mycket. Tar det lungt, det är väl det man ska göra på söndagar eller???

Vad händer för er deldag??

Kommentarer
Postat av: jesse

Nejdå jag är inte sur;)D gick bra för Shiva fast hon gillade inte mattan hon fick gå på!=/
Hon blev BIM iaf=)
vi får hitta på ngt snart! ha d göttans! kramen!

2008-02-24 @ 16:05:41
URL: http://jessepersson.blogg.se

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0