Tisdag...


    Publicerat; 2008-02-12 Klockan; 09:57:18
Känns som en evighet sen jag var här sist... I söndags var jag med Han sen blev det film med Maria när våra pojkar satt och spelade... Mycket nice!! ;)
Igår var det skola igen, pratade om värme och fick göra en massa experiment. Man lär sig mycket när man själv får testa sig fram. Kursen är fortfarande flummig men det börjar klarna!
Träffade Anna en stund igår, drack kaffe och snackade en massa skit. Var även hemma hos Jessica och Ola en runda igår. Jag och Jessica tittade på film, men jag var så j*vla trött...:/

Sitter i skolan igen... Dags för elektricitet idag... Idag ska jag även börja bugga!!! Det ska bli jätteroligt! Mitt mål är att börja tävlingsdansa i bugg, det hade varit roligt!!

Måste bara skriva en sak till innan jag börjar min lektion. I söndags när jag var på pizzerian som Han äger så kom det in en pappa och en dotter på 4-5 år eller nåt. Hon var jättesöt, hade prinsesskrona och allt.
Detta var vårt samtal...
Jag: "Vill du ha godis?"
Flickan: "Ja, tack!"
Jag: Har du några syskon hemma som också vill ha godis?"
Flickan: "Nej, men jag har en lillebror."

Haha, så söt....

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0