Spindlar... Usch!


    Publicerat; 2008-02-07 Klockan; 10:07:43
Sitter i skolan nu... Dagens ämne är växthuseffekten... Känns som man kan det ganska bra faktiskt... Har traggat om det ganska mycket i skolan innan. Ska träffa Han senare idag... Får väl hjälpa Han på jobbet idag för gubbarna kommer. Igår hittade Han en spindel och han vet att jag är livrädd för spindlar... Jag klarar inte av dem. Får en sån panik bara jag ser en spindel... Han höll på att skrämma mig med spindeln hela tiden, för Han tycker det är så roligt... Jätteroligt.... NOT!! Sen släppte Han ut den, men jag ville Han skulle döda den så det blev en mindre här i världen...

Vad händer för er del idag??

image13

Är det konstigt att man är rädd för dom?? Dom är väldigt läskiga!!

Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du får en bra torsdag! :)

2008-02-07 @ 10:19:56
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0