Söndag och helgen är över...


    Publicerat; 2008-02-17 Klockan; 12:03:36
Jaha, har inte haft så mycket tid att skriva här känns det som. Ska ta mig i kragen nu hade jag tänkt mig så det blir något gjort här. Får väl berätta lite om min helg då. Har varit med min prins hela helgen iaf! Fredagen blev det utgång, förfest hemma hos M och A. Väldigt trevligt även fast man var nykterist och körde. Man får göra det roligt helt enkelt. Vi var typ 9 pers. Gick ut ganska tidigt för vi hade fribiljetter! Gratis är gott =)
Hade roligt oxå, inte så jättemycket folk men det var okej. På lördagen skulle jag upp och jobba, började 11 och jobbade till 17. Gick hem och spelade lite Guitar Hero med min bror, vi är grymma på det!! Åkte in till stora staden vid 20. Åkte hem till Han och vi började fixa oss för utgång, förfest hemma hos en annan kompis den kvällen, men dock inte lika roligt. Killarna spelade kort och jag och en annan tjej tittade på en film. hade roligt ute, inte så mycket folk då heller men hade roligt, även nykterist denna afton, men jag bryr mig inte. Har lika roligt ändå!
Idag är det söndag, jobb och sen träffa Han. Han kommer och hämtar mig efter jobbet. Sen ikväll få vi se vad som händer.

Jag beundrar dig...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0