Rekord och helg!!


    Publicerat; 2008-02-08 Klockan; 11:11:59
Igår hade jag rekord här på min blogg... Jag hade 34 unika läsare!!! Känns ganska bra. Hoppas nu att ni kommer tillbaka i fortsättningen och läser!!!

Idag är det fredag!! Jag är ledig från skolan idag, men funderar på att åka till ett bibliotek och plugga lite. Vore en bra idé faktiskt. Ikväll ska jag träffa Han, eller det blir nog så hela helgen...
Tror det blir utgång ikväll och imorgon, men vi får se...

Jag hoppas verkligen att läsarna stannar nu! Det hade varit roligt! Men men, jag kan inte tvinga er...
Nej nu ska jag nog göra mig klar för avfärd till den stora staden...

Vad händer för er del ikväll??

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0