Kan det bli värre???


    Publicerat; 2008-02-25 Klockan; 23:44:40
Började dagen med ett studiebesök på vår en skola. Vi var fem stycken som skulle prata med två elnissar och dom skulle visa oss runt. Vi fick gå ner i källaren och titta i alla rum med massa sladdar och grejor... Sen när vi ska ifrån källaren och ska ta hissen upp till sjunde våningen så kommer vi inte där ifrån. Vi var sju personer som satt fast i hissen. Hissen rörde sig inte och dörrarna gick inte att öppna. Gissa om jag fick lite panik... Dom andra lungnade ner mig lite. Efter en halvtimme kommer det någon från larmcentralen och får veva upp dörrarna... Hemskt ju.

" Man kan bygga farkoster att flyga till månen med men man kan inte bygga hissar som fungerar" M.J

Sen hade vi en föreläsning om matspjälkning. Kan allt om hur maten transporteras inuti oss nu... Från det att det stoppas i munnen till det kommer ut... Ganska intressant faktiskt.
När jag skulle hem så tar jag tåget som vanligt. Tog tåget från Malmö 15.28 och ska vara i K-stad 16.37. Vet ni när jag var i K-stad?? 17.40... Från Eslöv till Hässleholm fick tåget bara köra i 30km/h för det var något fel med rälsen... Gissa om det var tråkigt... En hel timme försenat...

Han hämtade mig sen och fick beställde pizza och hyrde en film... Mys!!! Nu är jag hemma och ska snart krypa ner i min säng.

Kommentarer
Postat av: EVELINA

gott med pizza =)

2008-02-25 @ 23:45:28
URL: http://metrobloggen.se/evelinaas

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0