Inget är som det ska...


    Publicerat; 2008-02-22 Klockan; 17:01:04
Ingenting har blivit som det ska med denna blogg på några dagar nu... Ska verkligen skärpa mig. Tyvärr så har jag inte den tiden nu, men imorgon kanske! Jag hade strul med bloggen häromdagen, kunde inte logga in. Var det bara jag som hade et problemet eller var det fler?? Nu är jag med Han och så kommer det förbli resten av helgen. Utgång ikväll, och eftersom jag är ledig hela helgen blir det nog lite dricka ikväll!! Det var ett tag sen, det brukar vara jag som kör. Tränade dans igår, älskar den!! Det kommer bli super när vi är klara!!
Nej nu hinner jag inte mer, men jag lovar att skärpa mig!!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0