God morgon/God middag!


    Publicerat; 2008-02-10 Klockan; 13:15:03
Ligger i sängen hemma hos Han, har inte kommit så långt. Skulle leta upp fakta om vattenkraft, hittade jättebra fakta och skulle spara det på mitt USB. Men det finns inget vanligt skrivprogram på denna datorn, typ bara anteckningar och det går inte kopiera och klistra in där tydligen, funkar iaf inte när jag gör det...

Igår var vi ute... Vi tog det lungt ändå, jag tog till och med en powernap på förfesten...Haha, jag var lite trött då va.
Ganska roligt ute, eller jag hade det iaf, men tror faktiskt att dom andra oxå ha det!!!

Tillbringar dagen med Han, får se vad som görs.

Har ni haft en bra helg??

Kommentarer
Postat av: Jesse

nja helgen har varit sådär... Men d kan vi ju ta sen;) hehe=) kramen

2008-02-10 @ 20:59:41
URL: http://jessepersson.blogg.se

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0