FREDAG!!!


    Publicerat; 2008-02-01 Klockan; 12:46:00
Idag gott folk är det minsann fredag!! Känns ganska bra, veckan har gått fort och det känns som man inte har gjort så mycket... Igår var jag i Malmö och blev sminkad... Temat för gårdagen var fantasy, jag fick ett spindelnät på kinden, det var jättefint!! Ska försöka hinna med att lägga upp bilderna här... Igår hade jag ingen kamera med mig så jag fotade med min mobil... Så nu måste jag leta upp USB-kabeln för att kunna föra över bilderna...

Vad händer idag då?? Ska först träffa Han, eller jag träffar väl han i stort sett hela helgen... Jag ska jobba i helgen oxå... Börjar 11 imorgon, men det blir nog utgång ikväll ändå. det brukar bli det iaf...
vad händer för er del då??

Nu ska jag träffa Bella en stund... See ya!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0