Dagens


    Publicerat; 2008-02-26 Klockan; 19:49:51
Dagens humör: Glatt
Dagens mående: hyfsat förutom att jag hosar som en galning
Dagens frisyr: luggen uppsatt...
Dagens klädsel: jeans och en tröja
Dagens planer: Umgås med Han.
Dagens materiella vill ha: Lägenhet + alla tillbehör
Dagens längtan: Egen lägenhet
Dagens fundering: Får jag sova hos dig??
Dagens beroende: Närhet och en massa mys!
Dagens tråkigaste: Ingen dans ikväll...=(
Dagens tidning: Metro
Dagens låt: ???
Dagens Tid : 19.47
Dagens Gör : Inte mycket, hostar
Dagens Borde göra : Absolut inget 
Dagens har gjort : Varit i stan och nu träffar jga Han
Dagens tankar : Detta är jobbigt!
Dagens Övrigt : ???

Kommentarer
Postat av: Fridah

.. tänkte bara tipsa om en liten nystartadtävling på min blogg om du är intresserad av en ny klänning, (till dig själv eller någon annan). Den är egendesignad så du är helt ensam om denna klänningen.

ha en fin kväll, (:

2008-02-26 @ 19:53:22
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

rolig dagens!

2008-02-26 @ 20:01:07
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0