Alla hjärtans dag!


    Publicerat; 2008-02-14 Klockan; 10:26:49
Först tänkte jag skriva lite om vad som hände igår och lite sånt eftersom jag inte var här inne igår.
Jo i tisdags så började jag min buggkurs, mycket roligt. Men där är några nötter som man bara inte vill dansa med. Men det är bara att bita ihop och se glad ut! Lasagnen som vi gjorde jag och kusin vitamin blev jättegod!
Igår var jag med Han nästan hela dagen, hade roligt och jag lärde mig några nya ord på hans språk!

Sen idag, alla hjärtans dag, ska jag såklart träffa min prins! Vi bland annat fika. Men tyvärr så har jag dansträning ikväll 20.00. Lite tråkigt men så är det. Vi ska sätta ihop en dans till Timbland-The way I are (eller we are).
Sitter fortfarande i morgonrocken, ska inte va i den stora staden förrän 13.15 så det är ganska lungt.

Vad händer för er del på alla hjärtans dag, eller ni dissar den??
Sätter in en söt bild!
image20

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0