Mätt och trätt...


    Publicerat; 2008-08-18 Klockan; 22:36:16
Har nästan precis kommit hem... Jag och Jesse blev hungriga så vi gick
till byns pizzeria och åt... Blev proppmätt... Sen har vi varit ute och gått med odjuren...
Innan vi skulle äta fick ju vä'nta tills det slutade att regna...
Fick vänta ett tag, men nu är det uppehåll...

Nu sitter man framför datorn igen och är jättemätt...
Börjar bli lite trött oxå... Imorgon ska jag in till stora staden,
fixa lite grejor sen blir det att träffa Honom oxå...
Han börjar skolan imorgon, Han är nog inte allt för glad för det...
Men Han behöver göra det, så är det bara...

Vad gör ni ikväll??

Kommentarer
Postat av: Josefine

Filmen var ganska förutsägbar, men jag gillade den :)

2008-08-18 @ 23:16:30
URL: http://juussie.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0