Lördag=regn


    Publicerat; 2008-08-23 Klockan; 19:35:39

Vad är detta för väder?? Det har regnat precis hela dagen idag....
Så tråkigt, jag skulle till Blackracet idag med Jesse...
Men så blir det inte för att det regnar... Suck
Jesse fyller år idag!!! Grattis gumman!

Så att det var 4 dagar sen jag skrev här sist... Har inte orkat,
har inte haft något att skriva om heller...

Händer ikväll??? Kanske utgång för oss... Han och jag...
Får se vad som händer, inte roligt att gå ut om det regnar...
Men det är ju några timmar till så vi får väl se om det slutar regna...

Vad gör ni när det regnar??


Kommentarer
Postat av: Jesse

tackar så mkt gumman... Ja trist me d jäkla regnet :S

2008-08-27 @ 00:10:34
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0