God middag!!


    Publicerat; 2008-08-05 Klockan; 12:09:39
Har jobbat två timmar på förmiddagen som vanligt, sista veckan nu...
Är hemma nu, tvättar lite och sitter och väntar på att börja mitt andra jobb,
vilket sker kl tre... Jobbar ända till åtta ikväll.. Men det funkar!

Igår var jag med Jesse hela dagen. Vi tränade på Guitar Hero så nu är vi jätteduktiga!
Lagade varma mackor! Blev hur gått som helst, men jag blev jättemätt.

Vilket väder det var igår... En hel orkan ute... Blåste nästan iväg när jag gick hem...
Det var precis som i en skräckfilm... Inga gatulampor fungerade och det blåste och regnade
som bara den... Scary...=/

Nej nu ska jag hänga upp min tvätt, på återseende!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0